Ügyfélszolgálat: +36 52 512-900 / 66333
E-mail: helpdesk@it.unideb.hu

Videokonferencia

A Debreceni Egyetem 6 helyszínen nyújt lehetőséget H.323 alapú videokonferenciák rendezésére. A termek igénylése web-alapú regisztrációval történik, 30 nappal előre lehet időpontot regisztrálni.

Az NIIF országos videokonferencia rendszerébe kapcsolt intézmények listája megtekinthető itt! Egyetemünkön az alábbi helyszíneken van lehetőség videokonferenciára:

  • DE ISZK - Kenézy Élettudományi Könyvtár (SD minőség)
  • DE OEC Centrumelnöki Hivatal (SD minőség)
  • DE AGTC Centrumelnöki Hivatal (SD minőség)
  • DE OEC Fogorvostudományi Kar (HD minőség)
  • DE TEK - Kassai úti Campus (HD minőség)
  • DE TEK - Főépület (HD minőség)

 

További információk, illetve elektronikus időpontfoglalás a szolgáltatás weboldalán található: http://vidconf.unideb.hu

Az igénylés menete:

A weboldalon megtekinthetőek az egyes helyszínek felszereltségei, illetve a beérkezett időpontfoglalások, valamint technikai információk a videokonferencia rendszer használatához.

Az "Igénylés" menüpont csak bejelentkezés után érhető el. A "Belépés" gombra kattintva központi Hálózati azonosítóval kell azonosítania magát az igénylőnek, és az LDAP adatbázisban aktív, dolgozói státusszal kell rendelkeznie!

Az "Igénylés" menüpont alatt található űrlap a nevet és az értesítési email cím mezőt az LDAP adatbázisban szereplő értékekkel tölti fel. Az email címeknél az új, hálózati azonosítóval elérhető központi címeket kínálja fel, ezek közül bármelyik használható.

Az űrlap minden mezője kötelezően kitöltendő! A rendszer ellenőrzi az űrlap kitöltöttségét, illetve, az esetleges időben ütköző foglalásokat, erről a felhasználót értesíti.

Kitöltés után az értesítési email címre a konferencia-igénylésről egy emailt küld ki a rendszer automatikusan, amennyiben minden érték helyes. A foglalás megerősítéséhez az email végén található "Confirm-URL"-re kattintva véglegesítheti a foglalást. Ezután a termekért felelős személyeket értesíti a rendszer a foglalásról, akik visszaigazolják (esetleg elutasítják) a igénylést. Erről szintén egy automatikusan kiküldött emailből értesül az igénylő.

A program adatbázisban tárolja a webfelületen regisztrált igényeket. Minden kérelem egyedi azonosítóval rendelkezik, így biztosítva az egyértelmű azonosítást. A konferencia kezdetének időpontját a rendszer 15 perccel csökkentve tárolja az adatbázisban, és a jóváhagyást tartalmazó email üzenet már ezt a kezdési időpontot igazolja vissza. Erre a konferencia lebonyolításához szükséges technikai előkészületek miatt van szükség. Hasonlóképpen a videokonferencia végének időpontja 15 perccel növelve kerül letárolásra és visszaigazolásra.