Felhasználó támogató Önálló Csoport (Helpdesk)
A csoport célja, hogy emelje az informatikai szolgáltatások színvonalát a DE-en. A csoport két helyszínen, szakképzett kollégákkal személyesen, telefonon és e-mail-ben várja a felhasználók kérdéseit az ISZK szolgáltatásainak használatával és igénylésével kapcsolatban. Fő feladata a felhasználókkal való kapcsolattartás, valamint az ISZK által nyújtott szolgáltatások servicedesk rendszerének üzemeltetése.
Esettől függően vagy azonnali segítséget nyújtunk, vagy hibajegy-kezelő programban rögzítjük a beérkezett bejelentést. A hibajegy ezután az illetékes kollégákhoz kerül, akik a lehető legrövidebb időn belül végrehajtják a kért tevékenységet, vagy elhárítják a hibát, végül pedig a bejelentőt értesítjük az eredményről. A csoport emberi erőforrásai korlátozottak lévén a helyszíni személyes segítségnyújtás továbbra is a helyi rendszergazdák feladata marad
e-mail: helpdesk@it.unideb.hu
tel: (52) 512-900/66333
Személyes ügyintézés:
Munkanapokon: 7:30-15:30
Debrecen, Egyetem tér 1.
Élettudományi és Könyvtár épület III. em. 3.006
Munkanapokon: 8:00-16:00
Debrecen, Nagyerdei krt. 98.
Élelmezési épület, II. em ISZK
Információk dolgozóknak:
- Telefon
- Tájékoztató az egyetemi elektronikus levelezési címek átállási folyamatáról
- Hálózati azonositó -> Szolgáltatások
- Egyetemi levelezőrendszer -> Szolgáltatások
- Szoftverletöltés -> Szolgáltatások
- EduRoam Wi-Fi hálózat -> Szolgáltatások
- Neptun.NET tanulmányi rendszer -> Szolgáltatások
Információk hallgatóknak:
- Hálózati azonositó -> Szolgáltatások
- Egyetemi levelezőrendszer -> Szolgáltatások
- Szoftverletöltés -> Szolgáltatások
- EduRoam Wi-Fi hálózat -> Szolgáltatások
- Neptun.NET tanulmányi rendszer -> Szolgáltatások