Ügyfélszolgálat: +36 52 512-900 / 66333
E-mail: helpdesk@it.unideb.hu

Helpdesk

Felhasználó támogató Önálló Csoport (Helpdesk)

A csoport célja, hogy emelje az informatikai szolgáltatások színvonalát a DE-en. A csoport két helyszínen, szakképzett kollégákkal személyesen, telefonon és e-mail-ben várja a felhasználók kérdéseit az ISZK szolgáltatásainak használatával és igénylésével kapcsolatban. Fő feladata a felhasználókkal való kapcsolattartás, valamint az ISZK által nyújtott szolgáltatások servicedesk rendszerének üzemeltetése.

Esettől függően vagy azonnali segítséget nyújtunk, vagy hibajegy-kezelő programban rögzítjük a beérkezett bejelentést. A hibajegy ezután az illetékes kollégákhoz kerül, akik a lehető legrövidebb időn belül végrehajtják a kért tevékenységet, vagy elhárítják a hibát, végül pedig a bejelentőt értesítjük az eredményről. A csoport emberi erőforrásai korlátozottak lévén a helyszíni személyes segítségnyújtás továbbra is a helyi rendszergazdák feladata marad

e-mail: helpdesk@it.unideb.hu
tel: (52) 512-900/66333

Személyes ügyintézés:

Munkanapokon: 7:30-15:30
Debrecen, Egyetem tér 1.
Élettudományi és Könyvtár épület III. em. 3.006

Munkanapokon: 8:00-16:00
Debrecen, Nagyerdei krt. 98.
Élelmezési épület, II. em ISZK

Információk dolgozóknak:

Információk hallgatóknak: