A Debreceni Egyetem alaptevékenységeinek és szakmai feladatainak ellátása, az egyes szervezeti egységeinek hatékony működése elképzelhetetlen teljes körű, professzionális és biztonságos informatikai szolgáltatások nélkül.
A Debreceni Egyetem, Kancellária, Informatikai Szolgáltató Központ (ISZK) látja el az egyetem központi informatikai infrastruktúra-, szakrendszer-, és alkalmazás üzemeltetéssel kapcsolatos feladatait és segítséget nyújt az egyetem munkavállalói, hallgatói, az egyetem polgárai és külsős partnerei számára az informatikai jellegű igények és problémák megoldásában.
Feladatunk az intézmény stratégiai céljainak aktív támogatása, a transzparens informatikai működés megvalósítása és a felhasználók eredményes műszaki támogatása, melyet kollégáink elkötelezettsége, szakértelme, felhasználóbarát szemléletmódja, és az általunk nyújtott IT szolgáltatások magas színvonala biztosít.